Често задавани въпроси (FAQ)

Често задавани въпроси

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате.

В случай, че се спрете на някой от нашите продукти, то тогава с цел по - добро обслужване и улеснение на поръчката, регистрацията е препоръчителна. Тя е еднократна. Регистрацията не ви абонира автоматично за информационния бюлетин. Това означава, че няма да получавате нформационни съобщения от нас освен ако изрично не поискате това.

 

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн като гост или с регистрация в сайта на danceme.bg.
Попълнете коректно данните си и изберете продуктите си. На оставения от Вас имейл адрес ще получавате информация относно статуса на поръчката Ви.

 
Какви са начините за плащане на поръчка?

Всеки закупил продукт от danceme.bg може да плати с наложен платеж или по банкова сметка към Уникредит Булбанк: UNCRBGSF, BG42UNCR70001523447655 с получател Таргет Финанс ЕООД
ВАЖНО: САМО по банков път се приемат плащания когато поръчката е направена за чужбина (иключение са Гърция и Румъния) и ако клиента в предишни поръчки не е взимал пратката си от куриера 1 или повече пъти.

Условия за доставка

Доставката за България се извършва от куриерска фирма Еконт или Спиди, като Спиди не доставят до личен адрес в събота и неделя. Цените са както следва:
- До всички населени места в България при поръчка ДО 300.00 лв. – зависи от населеното място и обекта на получаване офис / личен адррес.
  До офис на куриера (Еконт / Спиди - между 5-7 лв.)
  Безплатна доставка при поръчка НАД 300.00 лв.

- За поръчки с адрес на доставка извън България цените на доставка се калкулират в процеса на поръчката.

Доставките се извършват от 8.00 ч до 18.00 ч в работни дни, за Еконт и в събота до 12.00 ч. Доставката на поръчките се изпълнява до 2 (два) работни дни, считано от датата на заявката, ако е направена до 15:00 часа. Ако заявката е направена след този час, за начало се взима следващия работен ден.

 

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазин danceme.bg използва куриерските услуги на фирма Еконт и Спиди.

 

Имате ли магазин, където мога да закупя продуктите предлагани от danceme.bg?

Търговската дейност на магазина се осъществява само онлайн.

 

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА НА DANCEME.BG

  1. Потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 (четиринадесет) дни след получавaнето на стоката, като преди това задължително уведомява чрез e-mail salesmodame@gmail.com или телефон +359 879 325 230.

ВАЖНО: Отказ от покупка не е възможен за употребявани продукти или за продукти, които след доставката им са били разпечатани, ползвани и не могат да бъдат върнати по здравни / хигиенни причини.

За да бъде спазен срока за отказ от договора е достатъчно да бъде изпратено съобщение относно упражняването на право на отказ с реквизитите по т. I по-горе, преди изтичането на срока за отказ.

  1. За да бъде върнат, продуктът трябва да не е бил ползван и да се намира в същото състояние, в което сте го получили(продуктът следва да е в оригиналната си опаковка със запазени и неотстранени етикети).

Запазваме правото си да откажем възстановяването стойността на продукти, които са били (или изглеждат) употребявани, по които има повреди, липсват етикети или по някакъв друг начин НЕ са върнати в състоянието, в което са били изпратени. Разходите по връщането на стоката са за сметка на клиента. Връщането се осъществява единствено чрез куриерска/пощенска услуга, позволяваща проследяване на пратката.

III. Действие на отказа

Ако се откажете от настоящия договор, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас във връзка с продукта, без направените разходите за доставка до посочения от Вас адрес не по-късно от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от настоящия договор. Ще извършим възстановяването на сумите по банков път по посочена от Вас сметка.

  1. Връщане на закупените стоки

Очакваме да ни изпратите стоките на адрес: Гр. Шумен, офис на Еконт - Руски Паметник без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор.

Връщането на закупените от Вас стоки е изцяло за Ваша сметка.

Имаме право да отложим възстановяването на плащанията по предходния параграф IV до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, в зависимост от това кое от двете събития е настъпило по рано.

  1. Отговорност на потребителя

Вие отговаряте единствено за намаляване стойността на стоките вследствие на боравене с тях, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.

За избягване на всякакво съмнение, за да се уважи правото на отказ, необходимо е, наред с останалите законови изисквания за правото на отказ, да са налице кумулативно и следните изисквания:

  • върху стоката не трябва да има каквито и да били следи от употребата й по предназначение;
  • стоката трябва да бъде в търговски вид, който позволява стоката да бъде предложена за повторна продажба без да се налага предлагането й на по-ниска цена в сравнение с първоначалната й продажба;
  • когато е приложимо, потребителят е длъжен да върне с продукта в оригиналната, изцяло запазена опаковка;
  1. Не се приема отказ от продажбата на стоки, които:
  • са изготвени по поръчка или съгласно индивидуалните предпочитания на клиента;
  • са употребявани по предназначение или на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето,
  • на стоки с кратък срок на годност;
  • в останалите случай по чл. 57 от ЗЗП.

 

За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

Продуктите се изпращат за сметка на клиента към Таргет Финанс ЕООД и се връщат обратно към клиента за сметка на Таргет Финанс ЕООД .

 

По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?

Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път.

 

Възможно ли е разминаване в цвета на продукта, с този на снимката й в действителност?

Снимките, които презентират продуктите, представят възможно най-точно цветовете им, въпреки всичко поради различия в електронните устройства на всеки клиент е възможно известно несъответствие с цветовете, заради което онлайн магазин danceme.bg  не поема отговорност.

 

Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като сте изпратили Вашата заявка, тя се приема автоматично от наш представител. Именно за това промени по поръчката не са желателни. Но, ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с онлайн магазина най-късно до 1 час след изпращането на заявката.

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас